Vi sparer pÃ¥ kræfterne inden strabadserne - en tur pÃ¥ "moto" er altid godt

Vi sparer på kræfterne inden strabadserne - en tur på "moto" er altid godt

Chi Phat

September 11th 2015
Aloha Efter dagene i Phnom Penh tog vi mere eller mindre så langt fra civilizationen man kan komme her i Cambodia - tid til at komme ud i naturen! Vi tog til Chi Phat som er en ultra lille flække, der er måske 20-30 hytter/småbutikker "downtown", der er base for forskellige ture i de sydlige Cardamom bjerge (højeste er 1800m så det er jo ikke Everest). I landskabet rundtom er der ikke sà ... read more
Asia » Cambodia » West » Koh Kong

Cambodian Flag Most Cambodians consider themselves to be Khmers, whose Angkor Empire extended over much of Southeast Asia and reached its zenith between the 10th and 13th centuries. Subsequently, attacks by the Thai and Cham (from present-day Vietnam) weakened the ... ... read more
Tot: 0.053s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0342s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb