Warning: file_get_contents(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:1416F086:SSL routines:tls_process_server_certificate:certificate verify failed in /home/ali/git/travelblog/libs/travelblog/tb_html.inc.php on line 369

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /home/ali/git/travelblog/libs/travelblog/tb_html.inc.php on line 369

Warning: file_get_contents(https://www.worldmapmaker.com/interface/travelblog/import.v5.php?map_id=22634&state=1): failed to open stream: operation failed in /home/ali/git/travelblog/libs/travelblog/tb_html.inc.php on line 369
Kleurig insect | Photo

Kleurig insect

Reis naar Costa Rica om ons 25 jarig huwelijk te vieren. Deel 4

September 21st 2014
Vrijdag 19 september 13e vakantiedag Vandaag gaan we CaƱo Negro weer verlaten. Eerst 's morgens genieten van de zonsopgang, dan maar vast wat inpakken en naar de auto brengen, we zijn wat vroeg voor het ontbijt en dus wandelen we even de weg op. Na de gallo pinto, pakken we de rest van onze spullen en kunnen we uitchecken en op weg gaan. We hoeven niet ... read more
Central America Caribbean » Costa Rica

Costa Rican Flag Costa Rica is a Central American success story: since the late 19th century, only two brief periods of violence have marred its democratic development. Although still a largely agricultural country, it has expanded its economy to include strong techn... ... read more
Tot: 0.329s; Tpl: 0.004s; cc: 6; qc: 40; dbt: 0.0865s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb