Čmelák

Na Green Life jsme se tyto obří černé čmeláky opakovaně snažili zachytit na fotoaparát, ale nedařilo se. Až na Samosiru jsem objevil flegmatičtější jedince stejného druhu.
Toba

September 17th 2014
Snad hlavním zastavením na Cestě banánové palačinky na Sumatře je jezero Toba. Baťůžkáře i další cestovatele sem přitahuje rozlehlé jezero s obrovským ostrovem Samosir uprostřed, kde je levné ubytování, mírné klima, malebné okolí a lážo plážo život (tedy aspoň pro turisty). Všude kolem žijí hlavně Batakové, národ původně animistického, ale nyní křesťansk ... read more
Asia » Indonesia » Sumatra » Lake Toba

Indonesian Flag The Dutch began to colonize Indonesia in the early 17th century; the islands were occupied by Japan from 1942 to 1945. Indonesia declared its independence after Japan's surrender, but it required four years of intermittent negotiations, recurring hos... ... read more
Tot: 0.12s; Tpl: 0.004s; cc: 16; qc: 45; dbt: 0.0563s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb