Trapp family Country Inn, kijkje naar het zwembad

De opa van de eigenaresse is van duitse afkomst en heette von Trapp, in de verte familie van de von Trapps' s van The sound of Music!
Reis naar Costa Rica om ons 25 jarig huwelijk te vieren. Deel 5

September 26th 2014
Vrijdag 26 september 20e vakantiedag (vervolg) Om 12.00 uur zijn we weer op het vliegveld. Er staat al een lange rij, al snel blijkt dat dit het gevolg is van de problemen rond onze vlucht. Er staan al 3 "lotgenoten" en het wordt duidelijk dat we dus niet omgeboekt zijn. In ieder geval niet op de vlucht van Panama naar Amsterdam. Als we willen inchecke ... read more
Central America Caribbean » Costa Rica

Costa Rican Flag Costa Rica is a Central American success story: since the late 19th century, only two brief periods of violence have marred its democratic development. Although still a largely agricultural country, it has expanded its economy to include strong techn... ... read more
Tot: 0.022s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.006s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb