Traditionelt hus og familie

På denne lille gård boede familien. Traktoren var desværre ikke deres, de passede kun på den for ejeren.
Engelskundervisning i Bolivia

January 20th 2007
Efter at Mads tog flyet tilbage til Danmark fra La Paz, ville jeg til Sucre i Bolivia, for at undervise i engelsk. Vi havde været der før, så jeg gad ikke tage bussen igen, og når jeg nu var i lufthavnen var det oplagt at flyve. Da jeg stillede mig op i køen for at købe billetten var der kun 1/2 time til afgang, men jeg blev forsikret om, at de tog alle med som stod i kø. Da det endelig ble ... read more
South America » Bolivia » Chuquisaca Department » Sucre

Bolivian Flag Bolivia, named after independence fighter Simon BOLIVAR, broke away from Spanish rule in 1825; much of its subsequent history has consisted of a series of nearly 200 coups and counter-coups. Comparatively democratic civilian rule was established in 1... ... read more
Tot: 0.013s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 4; dbt: 0.0031s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1020.3kb