Mijn fiets

Ik heb er maar een foto van gemaakt, want ik moet hem helaas achterlaten als ik weer naar huis ga:(. Deze fiets is namelijk beter dan die die ik thuis heb!
Tisha Ba'Av, klantenservice en ambassades

August 7th 2014
Niet dat de woorden in de titel iets met elkaar te maken hebben. Gisteren was Tisha Ba'Av, de joodse rouwdag waarin de vernietiging van de tempel en de andere noodlotten die het joodse volk heeft moeten verduren in de afgelopen millennia herdacht worden. Als ik al verbaasd was hoe keurig men zich aan de sabbat houdt hier, dan werd ik nu compleet verrast. Alle straten waren volledig leeg, wat we ... read more
Middle East » Israel » Tel Aviv District » Tel Aviv

Israeli Flag Following World War II, the British withdrew from their mandate of Palestine, and the UN partitioned the area into Arab and Jewish states, an arrangement rejected by the Arabs. Subsequently, the Israelis defeated the Arabs in a series of wars without... ... read more
Tot: 0.043s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 30; dbt: 0.0218s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb