Ruby's Beachfront

Zicht vanop ons portaal (met 'Budget Man' op de achtergrond; samen met 'Cake Lady' en 'The Fatman' één van de bekendste gezichten op het eiland)
Lobsterfest

July 22nd 2012
Een grens oversteken via het water was weer eens wat anders. In een klein kantoortje aan de haven van Chetumal moesten we onze bagage afzetten (en probeerden ze ons te overhalen om één of andere zelfverzonnen taks te betalen) om vervolgens de pier op te wandelen en langs een ander kantoortje te passeren voor een andere taks (die weldegelijk bestaat), waarna we toestemming kregen om aan het einde ... read more
Central America Caribbean » Belize » Belize Barrier Reef » Caye Caulker

Belizean Flag Territorial disputes between the UK and Guatemala delayed the independence of Belize (formerly British Honduras) until 1981. Guatemala refused to recognize the new nation until 1992. Tourism has become the mainstay of the economy. The country remains... ... read more
Tot: 0.139s; Tpl: 0.003s; cc: 17; qc: 85; dbt: 0.108s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb