kids met snorrkeluitrusting

KarimumJawa

July 19th 2012
Zo, naar een paar dagen in de wildernis hebben we weer internet! Maandagochtend moesten we vroeg opstaan om de taxi te nemen naar de boot naar de KarimunJawa einlanden. Tickets van de boot waren al de vorige avond bezorgd geworden, en 's-morgens zou de taxi om 6.20 ons komen ophalen. Echter..... geen taxi. We hebben gewacht tot ong 7 uur en hebben toen het hotel maar een taxi laten regelen. ... read more
Asia » Indonesia » Java » Karimunjawa

Indonesian Flag The Dutch began to colonize Indonesia in the early 17th century; the islands were occupied by Japan from 1942 to 1945. Indonesia declared its independence after Japan's surrender, but it required four years of intermittent negotiations, recurring hos... ... read more
20th July 2012

karimunjawa
krijgen nu pas de foto's door.dat jullie mijn kleinkinderen tussen de haaien laten zwemmen accepteer ik, maar ze naar een plaats te brengen waar geen ijs te koop is is ronduit schandalig. had echt niet gedacht dat mijn lieve dochter het eerst tussen de haaien zou duiken,goed zo meisje, je bent toch een soort lara croft.

Tot: 0.11s; Tpl: 0.004s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0449s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb