Her hadde vi svømmebassengene omtrent helt for oss selv i dagene før Obama kom

Innenfor fasaden og rund oss på land, på vannet og i lufta pågår ett av verdens strengeste sikkerhetsopplegg i dette øyeblikk, mens vi bare nyter luksusen
Colombia - Cartagena

April 18th 2012
9/4-21/4-2012 Cartagena Vi ankom Cartagena (på karibienkysten av Colombia) om kvelden etter en mellomlanding i Medellin. Det var utrolig deilig å komme ut i varmen etter regn og kulde i Quito. Ola hadde en del hotellpoeng til gode på hotell Hilton, så vi tok like godt inn her. Vi regner med at det ikke er hver dag det kommer ryggsekkturist-gjester, men vi ble tatt veldig godt i mot. D ... read more
South America » Colombia » Cartagena

Colombian Flag Colombia was one of the three countries that emerged from the collapse of Gran Colombia in 1830 (the others are Ecuador and Venezuela). A 40-year insurgent campaign to overthrow the Colombian Government escalated during the 1990s, undergirded in part... ... read more
Tot: 0.08s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0319s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb