tulishow

Reissuvihko

April 2nd 2012
Vamos a la playa de Montañita Matka Montanitaan meni sujuvasti, vaikka vessaa ei ollu. Lindalla oli hiukan nukkumisvaikeuksia, mutta loikoileenhan rannikolle oltiin menossa niin väsymys ei sinänsä hirveesti haitannu. Bussimatkalla tutustuttiin kahteen ranskalaiseen matkaajaan ja yhteen sveitsiläiseen, joista oli suuri apu, kun meidän piti vielä ettiä vaihtobussi Libertadista Montanitaan. ... read more
South America » Ecuador » West » Montañita

Ecuadorian Flag The "Republic of the Equator" was one of three countries that emerged from the collapse of Gran Colombia in 1830 (the others are Colombia and Venezuela). Between 1904 and 1942, Ecuador lost territories in a series of conflicts with its neighbors. A b... ... read more
6th April 2012

Heipä hei Linda ja Simo!!!! Me aloitamme täällä Suomessa pääsiäisen vieton. Olimme menossa viettämään sitä Lumikankaalle, mutta täällä tuli lunta aivan mahtavasti. Jouduimme siis olosuhteiden pakosta olemaan kotosalla. Lauantaina tulee meille Markun perhe ja I pääsiäispäivänä eli sunnuntaina saamme Karkonkujalle koko joukkueen ruokailemaan. Silloin etsimme myös piilotetut pääsiäismunat. Kiva on ollut seurata Teidän touhuja. Ikävää on, että olette vähän sairastaneetkin. Näissä viimeisissä kuvissa huomasi miten kristallinkirkasta merivesi siellä on. Paljon me Teistä keskustelemme ja elämme mukana reissuissanne. Rakkain tervehdyksin Mummu ja Pappa Karkonkujalta

Tot: 0.065s; Tpl: 0.005s; cc: 11; qc: 10; dbt: 0.0101s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb