COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_photo_top
visje van de haak!

kijk eens wat IK heb gevangen!
Honduras

October 13th 2006
Buenos Dias! Zoals bij jullie het leventje doorgaat, zo gaat dat ook hier! Aan alle dingen komt een einde, zo ook aan Honduras! Met spijt in ons hart moeten wij, met name voor Denise te vroeg afscheid nemen van een van de mooiste eilanden en dus ook het duiken.... En met name voor Job van een van de mooiste rivieren, en dus van het kayakken! Maar we hebben de laatste dagen op Roatan nog wel ... read more
Central America Caribbean » Honduras » Northern » Cangrejal River

Honduran Flag Once part of Spain's vast empire in the New World, Honduras became an independent nation in 1821. After two and a half decades of mostly military rule, a freely elected civilian government came to power in 1982. During the 1980s, Honduras proved a ha... ... read more
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_photo_bottom
Tot: 0.129s; Tpl: 0.003s; cc: 21; qc: 68; dbt: 0.0895s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb