05 geweldig mooie uitzichten onderweg - wonderful sceneries on the way

Bocas del Toro Panama 05 geweldig mooie uitzichten onderweg - wonderful sceneries on the way

Bocas del Toro Panama

February 9th 2011
Zijn we weer..... Nature Air (vliegtuigmaatschappij in Costa Rica) had een aanbieding naar Bocas del Toro in Panama. Twee nachten in een hotel aldaar en de vluchten heen en terug vanaf San Jose. We wilden er al een poos naar toe maar er waren geen vluchten beschikbaar. Iedere drie maanden moeten we het land uit voor 72 uur dus we hebben er een nacht aangeplakt in Bocas del Toro. Met de bus ... read more
Central America Caribbean » Panama » Bocas Del Toro » Isla Colon

Panamanian Flag With US backing, Panama seceded from Colombia in 1903 and promptly signed a treaty with the US allowing for the construction of a canal and US sovereignty over a strip of land on either side of the structure (the Panama Canal Zone). The Panama Canal ... ... read more
Tot: 0.077s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 30; dbt: 0.0362s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb