Wat deze gek aan het doen was, zal altijd een raadsel blijven

De derde en laatste dag San Francisco

September 1st 2010
Hallo allemaal!!!! Na een eenvoudig doch goed ontbijt zijn we vandaag weer met de nodige plannen op pad gegaan. Het was nu direct al heel zonnig wat betekende dat de temperaturen gelijk richting 30 graden schoten. Natuurlijk begon ik ondanks de zonnebrand weer een rode neus te krijgen, maar dat mocht de pret niet drukken. We hadden het plan opgevat om fietsen te gaan huren. Zo gezegd, z ... read more
North America » United States » California » San Francisco

American Flag Britain's American colonies broke with the mother country in 1776 and were recognized as the new nation of the United States of America following the Treaty of Paris in 1783. During the 19th and 20th centuries, 37 new states were added to the origina... ... read more
2nd September 2010

Dit is de nieuwe rage uit Amerika!
En heet: SUP (Stand up paddle) surfing! ;-) Vorige week iets over gelezen! :-)

Tot: 0.263s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.0787s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb