Marcel drinkt nog snel het water op dat niet mee door de bagagecontrole mag.

Bezoek aan het theemuseum, afscheid van de zoekende zes. Terugreis van deze zes met hindernissen.

July 30th 2010
Vrijdag 30 juli, de laatste dag van de Chinareis voor de “zoekenden” 7.30u ( toch even uitgeslapen ) lekker en gezellig ontbeten ten huize van Berna en Wim . Rond 8.45u gingen we op stap naar het theemuseum: Hangzhou is de streek waar de longjingthee wordt geteeld. In de propvolle bus K4 stonden en hingen we tussen de Chinezen Nadien was het even wachten op bus Y3 die 13 haltes verder sto ... read more
Asia » China » Jiangsu » Suzhou

Chinese Flag For centuries China stood as a leading civilization, outpacing the rest of the world in the arts and sciences, but in the 19th and early 20th centuries, the country was beset by civil unrest, major famines, military defeats, and foreign occupation. A... ... read more
Tot: 0.104s; Tpl: 0.004s; cc: 11; qc: 39; dbt: 0.0591s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb