uitzicht dakterras hostel Otavalo

Quito, nevelwoud en marktjes

July 23rd 2010
Hola! Zo, dat was toch wel weer even spannend om alleen op pad te gaan en dat ondanks dat het niet de eerst keer is, dat ik alleen aan het rondreizen ben. Wel was het de eerste keer dat ik ook alleen vertrok en dat is toch wel weer even anders dan in een bus op LCKV naar Diever stappen met 42 deelnemers en 15 stafleden. Dingen als: oh jee, is het wel gezellig alleen, ga ik me niet eenzaam voele ... read more
South America » Ecuador » North » Otavalo

Ecuadorian Flag The "Republic of the Equator" was one of three countries that emerged from the collapse of Gran Colombia in 1830 (the others are Colombia and Venezuela). Between 1904 and 1942, Ecuador lost territories in a series of conflicts with its neighbors. A b... ... read more
3rd August 2010

Hee Afke
Hoi Afke, leuk om je verhalen weer te lezen. Het lijkt me een mooi land als ik de foto's zie. Klinkt heel anders dan Nicaragua. Ik ben wel jaloers dat je een Quetzal hebt gezien! Wij komen net terug uit Frankrijk en donderdag ga ik het koopcontract tekenen van het huis onder Kees!! Ik ben er helemaal een beetje hyper van. Nog heel veel plezier en tot snel! Liefs, Judit

Tot: 0.277s; Tpl: 0.005s; cc: 14; qc: 44; dbt: 0.0548s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb