uitzicht

Dit is het uitzicht vanaf het dakterras van het guesthouse. In de verte de heuvels waar de jungle begint
Gevonden: Getraumatiseerde kinderen

November 23rd 2009
Het is niet te geloven maar ik ben al op de helft van mijn eerste periode hier. In de afgelopen weken en dagen is er weer heel wat gebeurd. Hieronder een korte samenvatting van alle gebeurtenissen. Laten we beginnen bij vorig weekend. Vorig weekend was een Belgische delegatie in Banda Aceh, en als Belgische “staflid” ben ik het hele weekend met ze mee op pad geweest. De delegatie betond uit 1 ... read more
Asia » Indonesia » Sumatra » Banda Aceh

Indonesian Flag The Dutch began to colonize Indonesia in the early 17th century; the islands were occupied by Japan from 1942 to 1945. Indonesia declared its independence after Japan's surrender, but it required four years of intermittent negotiations, recurring hos... ... read more
Tot: 0.05s; Tpl: 0.003s; cc: 9; qc: 39; dbt: 0.03s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb