Africa Mama

Og inden vi skulle hjem til kedelige og kolde Pretoria igen, blev det lige til en tur i Botanisk Have, hvor det fedeste ska-band spillede. Og Africa Mama-forsangeren var for cool!
Ibens besøg: Cape Town

March 12th 2009
Efter at have været rigtig friluftsmennesker - med større eller mindre succes - tog vi til Cape Town, for at være kulturelle, metropolitter og bare helt igennem hippe mennesker. Vejret var mere end varmt og solrigt, og Cape Town viste sig fra sin bedste side. Her kommer en illustrativ rejsebeskrivelse af vores tur rundt i Cape Town og omegn. ... read more
Africa » South Africa » Western Cape » Cape Town

South African Flag After the British seized the Cape of Good Hope area in 1806, many of the Dutch settlers (the Boers) trekked north to found their own republics. The discovery of diamonds (1867) and gold (1886) spurred wealth and immigration and intensified the subjug... ... read more
Tot: 0.087s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 28; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb