I backen

Det var en härlig vecka att åka skidor ska jag säga. Här är David från Quebec i backen och leker lite coola killen
Sista bloggen från Frankrike... Del 2

May 8th 2006
Tisdag 18 April kl. 12: Får tillbaks mobilen. Nån som jobbade på en restaurang vid sidan av skidbacken hittade den. Carlos säger att jag har mer tur än någon annan han träffat. Det är kanske att ta i lite, men lite tur har man ju... Vi får också reda på att det skall bli gemensam middag på en restaurang vilket ju låter trevligt. kl. 19: Vi får reda på att restaurangen ligger uppfö ... read more
Europe » France » Nord-Pas de Calais » Dunkerque

French Flag Although ultimately a victor in World Wars I and II, France suffered extensive losses in its empire, wealth, manpower, and rank as a dominant nation-state. Nevertheless, France today is one of the most modern countries in the world and is a leader am... ... read more
Tot: 0.039s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0248s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb