Qasr al Hallabat

El primer castillo que visitábamos se suponía que era el menos bonito. Aún así me gustó mucho. Uno era libre de subir y explorar por donde quisiese. The firt castle we visited was supposed to be the less nice. However I liked it a lot. One was free to climb and explore all around.
JORDAN LETTERS 2. Castillos del desierto -- Desert castles

January 7th 2009
See letter in English after the one in Spanish Amman, 15/01/2007 ¡Hola Lou! Como te decía ayer, hoy he ido a los castillos del desierto. He ido con una furgoneta, en una excursión organizada que sale desde el hostal. He pensado que era la mejor opción, porque visitar los castillos por cuenta propia es mucho más complicado (y caro). En el grupo había un señor holandés jubilado de pe ... read more
Middle East » Jordan » East

Jordanian Flag For most of its history since independence from British administration in 1946, Jordan was ruled by King HUSSEIN (1953-99). A pragmatic ruler, he successfully navigated competing pressures from the major powers (US, USSR, and UK), various Arab states... ... read more
Tot: 0.035s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 13; dbt: 0.0127s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb