Hotel nazca lines.

Heerlijk hoor,zo'n zwembad......25 graden en erin was erg verkoelend!!!!!!!!
The Nasca lines and the Poorman galopagos islands.

August 22nd 2008
Hola allemaal, we zijn vanaf Cusco vertrokken met de bus naar Nasca.Na een nachtrit van ongeveer 15 uur kwamen we aan in Nasca.Hier hadden we ons getrakteerd op een luxe hotel met zwembad,Nazca lines hotel,voor 7 nachten.Nasca zelf stelt niet veel voor maar dat wisten we al van te voren !!Het gaat om de lijnen van Nasca en niet te vergeten het zwembad(hihihi).We hebben hier heerlijk gerelaxed b ... read more
South America » Peru » Ica » Paracas

Peruvian Flag Ancient Peru was the seat of several prominent Andean civilizations, most notably that of the Incas whose empire was captured by the Spanish conquistadors in 1533. Peruvian independence was declared in 1821, and remaining Spanish forces defeated in 1... ... read more
Tot: 0.062s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 31; dbt: 0.0387s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb