Uitzicht van ons hosteltje.

Of ze waren aan het voetballen of aan het dansen op het pleintje.La Paz,zo'n 4000mtr hoog.
Bolivia...bien,bien,bien!!

July 17th 2008
Hola allemaal, aankomst La Paz was s'ochtends vroeg om een uur of zeven.Alle hostels waren vol geboekt,we hadden niet geboekt omdat we onverwachts richting La Paz gingen.We hadden bij een hostel gebruik kunnen maken van internet, maar alles wat er op internet vermeld staat, was vol.Dus het werd een hotel,hotel Librador.Alles in het hotel had de karakteristieken van de jaren 70.Zoals het behang, ... read more
South America » Bolivia » La Paz Department » Copacabana

Bolivian Flag Bolivia, named after independence fighter Simon BOLIVAR, broke away from Spanish rule in 1825; much of its subsequent history has consisted of a series of nearly 200 coups and counter-coups. Comparatively democratic civilian rule was established in 1... ... read more
Tot: 0.068s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0517s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb