Transzmigráció

Melletünk is, velünk is, de egyzserre távol tőlünk, a pilisi Szőrmóksegg, elmosódottan bár, de látszik a képen, hogy egyik lába Tom Cruise
Pilisi Konemara túra juli2008

July 11th 2008
Kis lelkes csapat verődött össze az idei nagy Rám szakadék mászásra, melynek első valamire való eseménye a Dömös Postai kiszállás volt a buszból. Annyi negatív szankara szakadt fel a társaságból, hogy a Fröccsöntőbe menekültünk lelki sebeink balzsamozására, szörnyű kapuccsinókkal, finom sörökkel, és a már már tradícionálissá vált túrórudikkal... ezután uj ... read more
Europe » Hungary » Central Hungary » Esztergom

Hungarian Flag Hungary was part of the polyglot Austro-Hungarian Empire, which collapsed during World War I. The country fell under Communist rule following World War II. In 1956, a revolt and announced withdrawal from the Warsaw Pact were met with a massive milita... ... read more
Tot: 0.353s; Tpl: 0.003s; cc: 18; qc: 75; dbt: 0.1007s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb