Zo heilig als een koe

Deze meer dan half naakte Sadhus (heilige hindoe-mannen) delen tika's (rode stippen voor "blessing from the gods") uit aan voorbijgangers
Salsa op het water

April 28th 2008
Na de culinaire veertiendaagse met de familie Philips werd het voor ons tijd om de herwonnen vetrolletjes weer weg te werken. Onze eerste expeditie was een mountainbiketocht van 70km vanuit Kathmandu door de bergen en Shivapuri Nationaal Park. De rit klom en klom en klom, 29km lang stegen we "rustig" en na uren klimmen (en zweten...) bleek dat we nog maar eens 4,5km steile klim voor de boeg hadden ... read more
Asia » Nepal » Nagarkot

Nepalese Flag In 1951, the Nepalese monarch ended the century-old system of rule by hereditary premiers and instituted a cabinet system of government. Reforms in 1990 established a multiparty democracy within the framework of a constitutional monarchy. A Maoist in... ... read more
Tot: 0.117s; Tpl: 0.003s; cc: 20; qc: 86; dbt: 0.0859s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb