Pigen og Lise

En af pigerne fra Away Resort var tilfaeldigvis med samme baad fra Away Resort, som vi var. Hun forgudede Lise, og holdt hende hele den godt 1 time lange sejlads.
KC Grande Resort på 4. pladsen...

February 23rd 2008
Vi sagde farvel til folkene på Away Resort, Koh Kood d. 18.02. hvor vi havde et super godt ophold. Vi hoppede paa en ”HT-bus” (eller Århus Sporveje om I vil ☺) - en speedbaad mod Koh Chang. Og igen med Bang Bao Speedboat, national parkens hurtigste bus... De 2 stk. 200HK V6 Yamaha motorer får lov at lave noget for foeden - det er gashaandtaget i bund og så ca. 70-80 km/t hen over boelgen ... read more
Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Chang

Thai Flag A unified Thai kingdom was established in the mid-14th century. Known as Siam until 1939, Thailand is the only Southeast Asian country never to have been taken over by a European power. A bloodless revolution in 1932 led to a constitutional monarchy.... ... read more
Tot: 0.074s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0248s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb