Svinsk sykling på svinesti

Tettheten av diverse former for tamsvin og Svine på georgiske veier,gjorde at det hele så ut som en svinesti...
Hortensere i Georgia

May 21st 2007
Her er en kort oppsummering av hva som har skjedd siden forrige blogging. Mer utfyllende blogger vil komme etterhvert... Torsdag 17. mai Sykkeldag fra Trabzon til Hopa. 17,7 mil på selveste syttendes mai! Vi passet på å få i oss respektable mengder iskrem denne dagen, og nynnet Valdresmarsj mens vi syklet med Svartehavet på venstre side. Fredag18. mai Sykkeldag fra Hopa - gren ... read more
Asia » Georgia » Western Georgia » Kutaisi

Georgian Flag The region of present-day Georgia contained the ancient kingdoms of Colchis and Kartli-Iberia. The area came under Roman influence in the first centuries AD and Christianity became the state religion in the 330s. Domination by Persians, Arabs, and Tu... ... read more
Tot: 0.127s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 39; dbt: 0.0937s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb