Catlins river walk

Oceania » New Zealand » South Island » Southland » Catlins
January 4th 2016
Published: January 4th 2016

Vandaag natuur. We hebben de Catlins river walk gedaan. Ruim 3 uur lopen. Niet de eerste wel nagenoeg de enige wandelaars op dit moeilijk begaanbare, smalle pad langs de rivier, diep verscholen in het dichte bos.

Klauteren door het koele, klamme woud, over glanzend, gladde rotsen en oeroude glimmende wortels. Het water rustig stromend, dan weer klaterend over de rotsen.
Omringd door eeuwenoude bomen, reikend naar het licht en een onnoemelijk aantal soorten varens en mossen. Frisgroen.
De geur van het vochtige bos, paddenstoelen en vergankelijkheid.
De prachtige geluiden van vogels afgewisseld met het razende water.

Kortom een prachtige wandeling door de natuur.

We voelen de benen.
Awesome

4th January 2016
Een afgedankte magnetron als brievenbus. Rare gasten die Kiwi's

Mooie foto's! ......en nu al vernoemd!
Genieten!
4th January 2016

Als n gedicht
Hai F&J. Wat n belevenis. Veel groen, dus ook veel regen? Dat laatste is niet anders dan hier..... Poetische woorden in jullie blog. Leest als n gedicht. Mooi!

de gehele dag droog vandaag
Dit deel van NZ is het koudst en het vochtigst. En veel wind. We hebben geluk. Regen valt mee. Vandaag droog. Later zelfs een zonnetje. Morgen op naar de fjorden. Liefs, F&J
7th January 2016

mooie omgeving
mooie plekken op die foto's hoor !

Tot: 0.091s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 57; dbt: 0.0589s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb