South Island!

Oceania » New Zealand » South Island » Nelson Region » Nelson
January 9th 2007
Published: January 9th 2007

ey!
alweer eel wat meegemaakt. zal met mn verjaardag beginnen. zat nog steeds met joris in gisborne, dit keer in een hostel. kreeg als cadeau een lonelyplanet en fles rose+stroopwafels (lkkr!!!!). echt super lief. zouden naar groot bos gaan met echt super veel verschillende bomen, eindigde na een verkeerde afslag alleen op het kleinste airport dat ik ooit heb gezien. ik zag een sign van een helicopter company en dacht, hmz, das leuk verjaardagsuitje, wie niet waagt wie niet wint :P. dus wij naar binnen, ik beetje verhaalte opgehangen, ben jarig/altijd al willen doen etcetc . kostte normaal 280 dollar per persoon voor scenic flight van 15 min. tsja..na tijdje, 'ja we oeten nog wat ewerk doen op een maisveld verderop, jullie kunnen wel mee voor 4 dollar pp'..hmz, backpacker of niet dus de rose en de stropwafels tevoorschijn gehaald en was ie aardig van onder de indruk, dus voor 1 persoon hoeven te betalen, scenic flight in helicopter voor 20 min en de heli aan t werk gezien op maisveld, echt gaaf! daarna ng naar dat bos gegaan, cker wel mooi.
volgende dag met joris de eastcape gedaan, whow wat een views zeg, nie normaal, helemaal naar het oostelijkste punje gegaan en lunch gegeten daro bij the lighthouse. vaag idee, zag mezelf al zitten op zo'n landkaart helemaal op et uiterste puntje met een cracker met honing :P
verbleven in wanrua bay in een super hostel. veranda's aan zee, eigenaar nam ons mee uit op crayfish jacht met zn boot, die we later ook op mochten eten, gingen hout hakken voor t vuur en 's avonds op possumjacht haha.
volgende dag naar optiki, daar iemadn ontmoet uit engeland, gingen met een man mee naar een bos met super oude bomen en daarna nam hij ons mee visen. we gingen mosselen zoeken en daarna ging hij duiken naar oesters, eerste oester gegeten, vond ut niet echt 'je van het' maar ach, toch grappig. 's avonds anar plaatselijke uitgaansgelegenheid gegaan op zaterdagavonds met 15 mensen in total daro haha hele ervaring:P
volgende dag naar clive, was maar 1 andere vrouw in t hostel, echt heel chill, hadden alles voor ons alleen. volgende dag met haar mee naar wellington. daar maar kort gebleven en volgende dag met de ferry naar south island! op de ferry jongen uit zweden ontmoet en daar zit ik nu me in nelson. hij gaat werken in een een of andere villa resort met retreatments. maar eerst gaan we nog de abel tasman track doen. moet echt heel mooi zijn!
zal vast wel weer wat vergeten zijn te vertellen, maar je maakt ook gewoon teveel mee tijdens zo'n reis!
was van plan om vandaag mn foto's erop te zetten want zou in en hostel zitten met gratis internet, maar helaas ging niet door en op deze comp wordt ut een duur grapje..
dus sorry..laat jullie nog ff in spanning :P
thx trouwens voor alle mailtjes voor mn birthday :D

19th January 2007

rotorua
hey maaike! hoe issie? klinkt goed allemaal! Hoop dat je een bijzondere verjaardag hebt gehad! Wil je toch ook nog ff nog vele vele jaren gezondheid en plezier wensen! (beetje laat misshcien maar is altijd meegenomen toch) Dus je zit al weer op zuid! Ik zit nu in rotorua, ook erg mooi hier, denk dat ik binnenkort op een boerderij ga wooffen. liefs laura

Tot: 0.089s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0532s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb