"ואני מפליגה בתוך הקבקבים.."


Advertisement
Published: February 17th 2007
Edit Blog Post

בס"ד

"לאן שיקחו האורות אני שם,
עם הלקה, הליפסטיק ושאר דאוו'ין.

כי בא לי לרקוד, ובא לי שטויות..!!!"

הגענו אל -
Te Anau
וכבר מתחילים להרגיש את האזור התיירותי של "פיורלנד"..
וכמו גם את שינויי מזג האוויר המאפיינים את האזור,
וכמובן.. את הסיוט של כולם..
זבובי החול!!!!
אחד המקומות הידועים כחובה בניו זילנד הוא ה-
Milford Sound
שניתן לעשות אותו בטראק של כמה ימים, אותו מזמינים חודשים מראש..
או בהפלגה!
את הטראק אנחנו נשאיר לאירופאים עם הכסף..
אנחנו נצא להפלגה!!!
"שוטי שוטי ספינתי" כאן ה-
fun
מתחיל...
ישראלים יש בניו זילנד בכמות מטורפת! כבר שאלו אותי לא פעם - "אם ניו זילנד זה המקום המועדף על ישראלים?!"
אז בעמדת תה/קפה בספינה.. בחצי אוזן נשמע המשפט:
"קפה, גבר?!"
באותו רגע הבנתי שאנחנו לא הישראלים היחידים בהפלגה
וכך הכרתי את "שלישיית מה קשור" - רמי, צחי וניר!
מזג האוויר שהיה בתחילה מעורפל, הלך והתחזק - אך שום דבר לא גרע מהיופי של המילפורד, ובטח לא מההנאה שלי בהפלגה!
אז הנה לפניכם כמה מיצגים של תוצאת "החוצפה הישראלית",
שאצלי ישארו כסיבה להעלות חיוך!
הציפור בתמונה זו ה-
kea
זן של תוכי די גדול ואינטיליגנטי ברמות מטורפות!
הבעיה.. שהוא גם אוכל כל דבר.. כולל את הגומי בחלונות הרכבים וכל מה שרק יהיה
בהישג ידו...
בדרך למילפורד נתקלנו בלא מעט כאלו..
אך מאיתנו הם לא זכו לכלום 😊



Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 55; dbt: 0.0519s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb