Catlins

April 9th 2010
Published: April 9th 2010

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: my driving 1 secs
Na heftig avondje toch gelukt om vroeg op te staan. Moest ook wel..parkeerwachters houden geen rekening met mijn gezellige avondje. Dus 08:45 onderweg. Wordt een scenic route vandaag. Zou in 3uur naar Dunedin(spreek je uit als DunEEEEEdin) kunnen rijden, maar heb niet zo veel zin om in een stad rond te hangen. Besluit eerst naar Bluff te rijden. Daar m'n oester lunch opgehaald(hmmm), en daarna de coastal route(Catlins national park) naar Dunedin genomen. Kwam alleen nog al wat onverharde wegen tegen. Ben benieuwd of ik morgen niet een lekke band heb. Trouwens slechte karma vandaag. Stonden een paar touristen met lekke band, en ben doorgereden...niet goed...

Catlins waren echt een hoogtepunt..wat hebben die kiwi's een mazzel...wat ongeloofelijk mooi!!

Was pas om een uur of 5 in Dunedin. En ja, wat moet ik er van zeggen..het is een stad als zovelen in NZ...wordt er niet echt warm of koud van...
Ze hebben wel lekkere sushi.. 😊

oh ja, heb nu 3200km gereden...

10th April 2010

Wow
Hi Mark, fijn om te lezen dat je het lekker hebt. Wel erg veel gereis, lijkt me. Het zijn nogal grote afstanden. Cool dat raften, helicopter vlucht, mountain biken en lekker eten. Ykie is jaloers ;-) Geniet er maar lekker van markie. Gr. Yk

Tot: 0.078s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0482s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb