back again


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Akaroa
April 23rd 2007
Published: April 23rd 2007
Edit Blog Post

back again

 Australasia » New Zealand » South Island » Akaroa By KiwiStyle
April 23rd 2007
Maaike Hoogstede
ey!
ik ben even op weg gegaan naar Akaroa om de mensen gedag te zeggen. Paul bleef in Christchurch om zijn auto te verkopen, wat is gelukt (dus ik verwacht een avondje uit eten natuurlijk :P)
mar goed, echt super tof om weer terug te zijn, tis echt een van mn favoriete plekjes van NZ! willen me weer hebben op de boot, zijn niet zo tevreden over de andere mensen en hadden altijd goede comments over mij van mensen en nu horen ze amper iets over de guides als mensen van d eboot komen...maar ja, ik wil weer een nieuwe ervaring dus ga ergens anders kijken voor werk.
ik zal nog wat extra foto's op mijn site zetten, heb er nu even de tijd voor
-x-


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



1st May 2007

me first ths time
Heey maaikje, ben ff een tijdje afwezig geweest op je site maar vergeef me asjeblieft. Jij bent niet de enige met een heel zwaar leven. Wij studenten moeten al die feestjes ook maar inplannen, managen, schedulen en uitzoeken.:P:P De foto's zijn weer supergaaf uit NZ, miss sturen wij je er ook wel een paar van koninginnedag (was gister). Kwam net terug van een introweekend dus ben nu egt lekker gaar. Ga over een week weer een weekend weg (de 3e in 1,5 maand) dus ik vermaak me prima. Kleine commentaren op de vorige journals zal ik nu even vermelden. 1/ leon heeft de tequilla verwerkt als een egte 19-jarige (bijna als een vent dus:P) 2/ ik sluit me aan bij leon en ga die foto;s van je vriendje wel beoordelen als ik een paar pinten op heb. (IK heb gister ook al naar gerard joling staan zwaaien dus anders wordt het iets te eng op mn nuchtere buik, leon kunnen wij een deal maken en dan samen een pint pakken en slechte teksten verzinnen.) 3/ namens mijn ouders hartelijk bedankt voor de kaart. Nou nu zeg ik, ' egt hou op daarmee' en daarmee concludeer ik mijn epistel. grts, x bas
12th May 2007

groetkes uit OZ
Hey Maaike! Hoe is het? Zit je inmiddels weer op het noordereiland? Al een baantje gevonden? Ik dacht dat je ook naar australei zou gaan, of niet? Zijn je plannen veranderd? Ik ben 2 mei gevolgen naar OZ. Sydney is wel bijzonder hoor...en ben net terug uit the blue mountains..dat was echt supermooi! Ook weer lekker echte natuur! En ook wat warmer hier dan in Nz...al hoeft het van mij ook niet veel warmer! Heb nog maar een maandje over voordat ik were naar holland vlieg.....de tijd gaat eruug snel! Dus neem nu waarschijnlijk een vlucht naar het noorden van OZ...zoveel te zien hier! Groetjes, en bedankt voor je reactie op mn site! Laura
22nd May 2007

ozziegroet
Hey maaike! Hoeissie? die verhalen en otos van jou zijn geweldig hoor! Je maakt wat mee zeg! Ik ben van sydney naar cairns gevlogen, tropisch regenwoud hier, vreemde beesten en superheet......Te heet voor mij, dus heb wat van mn plannen gecancelled..... Ga waarschijnlijk ook iets eerder terug dan 10 juni, al is dat ook al bijna...de dagen vliegen voorbij! In sydney zat ik in evas backpackers, in kings cross. Daar zitten heel veel hostels. Er zitten maar een paar in het 'centrum' e winkelstraat. Maar dat zijn groten als base enz. En das nog steeds een aardig stuk van de haven. Voor mij was het zon 15 min lopen naar opera house, en dan ben je ook bijna in de stad. Maar je moet maar zien. Als je een week hebt zou ik ook naar de blue mountains gaan, een leuk hostel waar ik zat is 'the flying fox' je kunt er zo met de trein heen, goedkoper dan een toer en meer vrijheid! Er zijn trouwens ook treinen en bussen in de stad, en ferrys, dus je kunt ook in een hostel op bondai of manly beach gaan zitten. Daar kan je wel zwemmen(als het weer daar nog oke is) Dat kan her in cairns namelijk niet ivm stinger kwallen...brrr. Veel plezier nog met je baantje en de rest! Ik heb echt genoten van NZ! Nu nog fftjes aussieland en dan al weer bijna in NL! Groetjes laura www.mytb.org/lauragroeneveld

Tot: 0.14s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 56; dbt: 0.0826s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb