Paihia


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island
October 29th 2010
Published: October 29th 2010
Edit Blog Post

Hej igen.

Nu har vi varet i Paihia i en uges tid, og vi har haft et meget stramt program indtil videre. Selvfolgelig har jeg allerede ogsa faaet smidt mit Mastercard vak, sa det er bare kanon :S.
Som sagt var vi ude paa baaden The Rock den forste dag, hvilket var en rigtig lakker oplevelse. De havde sammensat et godt program med bl.a. natkajak,fiskning (hvor jeg fangede en fisk!) og snorkling. Det var sku en fed tur.
Dagen efter, lordag eller sondag tror jeg det var 😊, blev vi indlogeret pa vores varelser pa Saltwater Lodge. Mandag havde vi en halvdagskajaktur gennem noget mangrove jungle bl.a. , og vi sejlede mod et "lille" vandfald hvor jeg selvfolgelig kantrede i kajaken, typisk mig. Om aftenen ramte vi barerne i byen, da vi havde fri den naste dag.
Onsdag startede vi vores engelsk undervisning, og overraskende nok er det faktisk ganske udemarket.
I gaar, torsdag, var vi ude at provedykke i pool, og det var saa fedt, saa i weekenden paabegynder vi vores dykkerkursus. Om aftenen havde vi vores forste temafest, hvilket endte i voldsomme mangder sprut ifort skiundetoj og bruncreme 😊.

Det er sindsygt at tanke paa man kun har varet her halvanden uge, man foler virkelig at man har varet her i maneder allerede. Man er saa maet paa sanseindtryk hver eneste dag. Men jeg nyder det !

Haaber i alle har det godt 😊.

Mvh Simon <3<3<3

Advertisement



Tot: 0.059s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0363s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb