Maori, steenkoolengels en gastvrijheid aan de oostkust

Oceania » New Zealand » North Island » East Coast
August 7th 2013
Published: August 27th 2013

En toen was er nog maar één deel van Nieuw-Zeeland over waar we nog niet waren geweest: de oostkust van het noordereiland. Onze laatste 1000 kilometer terug naar Auckland. Jammer, omdat het de laatste weken in Nieuw-Zeeland waren, maar wat een toffe afsluiting! We begonnen in de hoofdstad, Wellington dus. Oftewel, windy Wellington, want het waait er het meerendeel van de tijd heel hard. En Well... Read Full Entry

Photos are below

27th August 2013

deze keer in mijn ogen weer een enthousiast- en jaloersmakende blog met een vleugje nostalgie. Had je nu niet 1 schaap kunnen scheren? weer boeiende ervaringen. hartelijke groeten, Aalt
29th August 2013

Goed om weer wat van jullie te lezen
Het is een poosje stil geweest op dit blog. Leuk om weer verder te kunnen lezen over jullie avonturen en mooie foto's te kijken. Waarschijnlijk zitten jullie nu (28/8) al wel in Australië. Ben benieuwd. Even snel: Pec Zwolle staat fier aan kop (12 punten uit 4 wedstrijden), PSV heeft al een puntje verspeeld en is gisteren door AC Milan uit de CL geknikkerd. Eerste trainer al ontslagen (Alex Pastoor NEC). Real Madrid zou een belachelijke 100 miljoen over hebben voor Garth Bale. Onvoorstelbaar. Denk je eens in wat voor mooie dingen je in deze wereld zou kunnen doen voor zo'n bedrag ! Blijf lekker genieten !

Tot: 0.089s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 44; dbt: 0.0499s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb