Start

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Dargaville
December 14th 2012
Published: December 25th 2012

The adventure within the adventure has started. 17 december hebben we 's ochtends vroeg onze fietsen opgehaald bij de Giantshop en de fietstassen volgepropt met het kleine beetje bagage wat we bij ons hadden (de rest staat opgeslagen in het hostel). Nadat onze fietsen waren afgesteld, voorzichtig onze eerste fietsende meters gemaakt in Auckland. Niet al te ver...ongeveer 500 meter. Want daar stond onze eerste afspraak al klaar: de Maincoachline (maincoachline.co.nz). Het enige busbedrijf dat vanuit Auckland richting Dargaville rijdt. Er is eigenlijk maar 1 manier om Auckland uit te komen: via de snelweg. Niet de meest rustgevende manier, noch de veiligste. Vandaar dat we ervoor gekozen hebben om de bus te nemen.

Funfact: de oprichter en nog steeds bestuurder( Pieter) is een aangespoelde Rotterdammer die reeds lang de gepensioneerde leeftijd heeft bereikt maar nog altijd met veel plezier rondrijdt.

Route dag 1 (40km): http://www.mapmyride.com/routes/view/161351808

25th December 2012

sportieve backpackers, leuk om de 1e foto\'s te zien.
25th December 2012

Kekke fietsjes, geniet er van!
Het nadeel van de "Comment title" is dat je het gras voor je eigen voeten wegmaait voor de eigenlijke comment.... Enfin. Kekke fietsjes, geniet er van!!! ;-)
26th December 2012

het lijkt inderdaad of jullie je laatste lolletje versnoept hebben, terwijl het echte werk nog moest beginnen. kan er ook nog ene vrolijke foto bij of 1 van nu hebben we de top bereikt.

Tot: 0.079s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 46; dbt: 0.0378s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb