Marijke and Luc

Oceania » New Zealand » North Island » Bay of Islands
December 20th 2007
Published: December 22nd 2007

Hello,

Almost time to write down our best wishes for a merry Christmas, Marijke and Luc.

Hallo,

Bijna tijd om de kerstman aan te kondigen, Marijke en Luc

24th December 2007

Ho! Ho! How! MERRY CHRISTMAS From ons en de children. Op de vooravond van kerstavond zet ik hier nog vlug ne keer achter de tiepmasiene om een berichtje te verzenden naar de menskes aan den overkant. van allier moeten wen melden dat de kintjes een goed rapport hebben , Pauline is zelfs de tweede van de klas met als gevolg dat het hier al 2 weken hard aan het vriezen is. Ze heeft de meeste punten behaald in godsdienst (95%), en waarschijnlijk een vakantiejob zal moeten gaan zoeken in een of ander slotklooster deze zomer. Wij zijn enkel van oordeel dat ze dit met voorbedachte rade heeft gedaan, nu de nieuwjaars-envellopkes worden uitgedeelt ,en ze daarmee zal proberen haar oma om te kopen.Wat haar waarschijnlijk nog zal lukken ook. Nog een paar lieve woordjes deze avond bij de kerstboom en dan ping, ping,!!!money money money. Ons Delphine geeft natuurlijk ook goede punten, en zou graag volgend jaar op kot gaan naar Gent .Ze heeft ook de eindejaarsperiode meengemaakt in den blokker bij de mama om al een beetje de kneepjes te leren,wat haar al heeft doen inzien dat ze nog een beetje student zal blijven. Verder alles hier OK . We zullen wel geen witte kerst hebben, en het zou ook iets warmer moeten worden dan de voorbije weken,wat er ons niet zal van weerhouden om toch goed te vieren. We wensen jullie ook een goed kerstfeest , en zullen zeker bij het eerste glaasje pang eens aan jullie denken.We moeten ook nog melden dat we een interimregering hebben en jullie dus niet zullen moeten terugkeren om te stemmen. Dus viert daar maar ne keer goed kerst, pak elkaar maar ne keer goe vast,en weet dat we in de nachtmis een liedje voor jullie zullen zingen uit volle borst, van Avé Avé , Avé Maria...!!! verder nog groetjes van ons en de honde en tot wederhoren. Ho Ho How Merry Christmas.
27th December 2007

Dag Marijke en Luc, Zo te zien is alles daar prima. Met ons ook alles ok. Kben vandaag eens met Brenda nr Brugge geweest en kmoe zeggen theeft eens deugd gedaan. Tziet er prachtig uit rond deze periode. We hebben zelfs geschaatst. Zondag gaan we met de kindjes nr Bellewaerde om daar eens van de kerstsfeer te genieten. Verder wensen wij jullie nog prettige feestdagen en een spetterend 2008 toe. Dikke kussen Nancy

Tot: 0.132s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.1105s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb