Laatste editie

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
February 1st 2016
Published: February 1st 2016

De laatste dagen staan in het teken van familiebezoek. De favoriete tante van John woont in Te Ahora. Tante Thea is 53 jaar geleden vertrokken naar NZ. Samen met oom Arie woont ze sindsdien op dezelfde plek. We hebben daar 3 nachten gelogeerd en hebben bijna niets gedaan. Op 29 januari was er een BBQ bij een neef die 'down the road' een prachtige boerderij runt. Wat een verrassing dat zowat de hele familie zich had verzameld. Een prachtige verjaardag met een beetje rare afloop. Toen we 's avonds weer thuis waren voelde 86 jaar oude oom Arie zich niet lekker. De volgende dag lag hij in het ziekenhuis. Hij heeft een hartaanval gehad. Omdat het nationale feestdagen zijn, laten onderzoeken op zich wachten. Gek om verder te gaan en tante Thea zo achter te laten.
Gisteren zijn we doorgereden naar Auckland. 2 nachten bij nicht Marian en haar man David in hun prachtige huis. Ook hier treffen we weer familie. Lekkere diners. Marian is een goede kok. Duik in het zwembad. Heerlijk relaxed om zo de reis af te sluiten.
Morgen vertrekken we weer. Op naar huis.
Leuk dat je ons gevolgd hebt.

1st February 2016

terug naar de basis
Dag F&J. Mooie afsluiting van een geweldige reis! Genoten van de verslagen en foto's. Nu terug naar de basis: ook niet verkeerd. Met supermooie herinneringen. Fijne en veilige vlucht hoor. Hoop dat t met oom Arie goed zal gaan. Lieve groetjes
1st February 2016

goede reis naar huis ......
leuk mannen ! mooie ervaring
4th February 2016

Dag F&G
We hope you arrived home safe and well, everyone had a great time at your birthday party. Dad is home now and doing ok, he now has heart medication. Can you please send a copy of the family photo. See you next year.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.0591s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb