Fiji! :)

Fiji's flag
Oceania » Fiji » Mamanuca Islands » Mana Island
August 9th 2010
Published: August 10th 2010

Bula!! =) Vi e i Fiji og leve livets glade dager med bading, soling og herlige paraplydrinker. Vi bor på Mana Island resort, et nyydelig hotell ut på Mana Island, øyen ligger en og en halv timers båttur unna hovedøyen Nadi. Mana er virkelig paradis! Når vi ligger ved bassenget ser vi rett ut i havet, og det hele ser ut som et postkort, det kan virkelig ikke bli vakrere enn dette, jeg vet jeg sa det samme om Whitheaven beach og om sanibel island i fjor, men nå er det virkelig sant! Alt er fantastisk med Fiji, folkene her er så gjestfri som ingen andre kan vær. De bærer bagasjen vår uansett hvor vi skal, alle hilser, spørs om det går bra med oss, eller om vi trenger hjelp til noe. I går når vi skulle til mana ble vi først hentet av en buss som skulle frakte oss til båten som vi skulle ta, vi sto på busstoppet i 20 min å ventet, og i løpet av den tiden stoppet to biler oss å spurte om vi trengte hjelp eller om vi trengte skyss! Gode, snille fijianere😊 Jeg hadde hørt at det skulle være veldig dyrt ute på resortet her, men i forhold til Australia er det billig, og 12 krone for en øl er ikke å forrakte! Maten er god, været er fint og vi har det helt topp, livet kan ikke bli bedre 😊
Men en ting skal være sagt, det er nå vi virkelig ser kontrastene, fra et rikt og sivilisert Australia til fattige Fiji, dette så vi spesielt inne i Nadi, folk bor i små hus, og bilene er ikke av den nyeste sorten om man kan si det slik, men alikevel er nok fijianere noe av det gladeste folkeslaget vi har sett noen gang. Penger er nødvendigvis ikke alt 😊
Vi blir er i 4 dager til, å vi skal nyte hvert minutt og sekund😊

PS: HIPP HIPP HURRA for verdens beste, godeste og snilleste Mamma som har bursdag den 10 august!!😊) Jeg er så glad i deg mamman min 😊

12th August 2010

Morsomt å følge dokke på reisen, du er så flink å skrive Jeanett:-) Det ser heilt fantastisk ut alt dokke får oppleve!!! Nyt siste dagane:-) Mange klemmer fra tante

Tot: 0.078s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 31; dbt: 0.0478s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb