Monkey Mia og Rottnest Island.

Oceania » Australia » Western Australia » Shark Bay
December 13th 2006
Published: December 15th 2006

Monkey Mia.Monkey Mia.Monkey Mia.

Her ved Monkey Mia kom delfinerne helt tæt ind til kysten, hvor Ida og Emma også fodrede dem.
Hej igen.

Nu er vi så kommet hjem til kære kolde Danmark. Hold da fast, hvor er her mørkt:=(
Det nu alligevel rart at være hjemme. Julen er jo en rigtig hyggelig tid. Vi havde dog helt glemt julestresset med at få indkøbt pakker.... Det virker nærmest som en hel besættelse at få købt de pakker.

Her er lidt billleder fra den sidste del af turen. I alt må vi sætte 50 billeder ind og derfor har jeg kun mulighed for at sætte yderligere 6 ind. Håber I synes om dem?

Vi havde en god tid i Western Australia. I WA er der meget øde og langt mellem byerne. Vi kørte og kørte og så den samme slags buske og røde jord kilometer efter kilometer. Det var også spændende. Emma fik en standard kommentar, da vi kørte i camperbussen: "Kan du se derud, der skal vi ud...".

Efter 17 dage med camperen, tog vi ud på Rottnest Island, en skøn ø 30 km vest for Perth. Her lhavde vi lejet en villa med udsigt til havnen og havet. Her lever de små Quokkaer, som er søde pungdyr, som Emma og Ida nussede og gav mad.

Hvis
NickyNickyNicky

Delfinen her hed Nicky og den elskede at vise sig.
vi ikke ses, så god jul og godt nytår til alle.

Aftensmad ved solnedgang.Aftensmad ved solnedgang.
Aftensmad ved solnedgang.

Vi kørte ud med camperen og lavede pizza. Der sad vi så og nød udsigten.
PinnaclesPinnacles
Pinnacles

Flotte stenformationer nord for Perth.
Flyvetur over Rottnest Island.Flyvetur over Rottnest Island.
Flyvetur over Rottnest Island.

Her er vi så ude på en sjov flyvetur med et lille Cesnafly.
Quokka'er på Rottnest.Quokka'er på Rottnest.
Quokka'er på Rottnest.

På Rottnest Island var der de sødeste små pungdyr, der hedder Quokka'er

15th December 2006

Hej allesammen. Dejligt at slubre i jeres rejsebilleder.......................... Sofie er meget glad for sine fine kænguru-øreringe, nu vil hun også til Australien........ Hej fra Linse og god jul.

Tot: 0.223s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 55; dbt: 0.1662s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb