Byvandring og The Maidens

Oceania » Australia » Western Australia » Bunbury
January 3rd 2013
Published: January 3rd 2013

The Maidens The Maidens The Maidens

bakket omraade med limsten og sand. The Maidens navnet refererer til de to bakker som ligner bryster. Bakkerne blev foerhen brugt som soepejlemaerker
Imorgen gaar turen sydover i 5 dage. Det bliver dejligt at opleve en anden del af dette hjoerne af Australien.

Igaar var vi i Fremantle som egentlig var den oprindelige foerste store by i WA. Perth er imidlertid vokset Fremantle over hovedet. Vi valgte dog alligevel at tage til Fremantle fordi man i hoejere grad kan maerke historiens vingesus her. Australien er jo et ungt land og isaer er WA senere udviklket end oestkysten.

Foerste nytaarsdag var en dejlig dag med hygge derhjemme. Freja og jeg tog desuden ud til naturomraade i Bunbury hvor man faar god udsigt over omraadet og samtidig er taet ved havet. Det var vidunderligt at blive blaest igennem. Taenk at man kan savne vind?! Det skal jeg huske naar jeg kaemper mig afsted paa arbejde om et par uger i strid modvind.....

Tot: 0.056s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 28; dbt: 0.0281s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb