Første dag i Albany

Oceania » Australia » Western Australia » Albany
January 7th 2010
Published: January 7th 2010

Albany er en utrolig fin by, her bor det ca 30 000 mennesker men det virker ikke sånn. Byen består av en lang gate med lave bygninger og den bærer litt preg av Western stil! Albany er omringet av mange små strender, små fjell og bush.
Etter en god frukost tok Ben oss med på en ny sigh seeing rundt. Utrolig fin plass, vi endte opp på en strand som het gull rock beach, kjempe vakkert! Her tilbrakte vi noen timer, ingen bølger bare krystall blått vann og fæ mennesker. Digg, har ikek ligget på stranden på lenge, var på tide å få litt brun farge igjen! Da vi blei leie dro vi på en kjøre tur i bushen, det var nesten som Fraser kjempe hompete små veier, Katrine var kjempe redd neon plasser... haha morro. Vi endte opp på en liten surfe spott kaldt Bettys beach. Her møtte vi Conner, Reece, Luck og Goat. Gutta i fra Bali. De hadde med seg boddy board, jeg og Katrine holdt oss på land for bølgene var temmlig store! Noen av gutta kom ganske fort opp for det var en hai som svermet rundt de, men mesteparten av dem brøy seg ikke.
LillyLillyLilly

bens hund
Vi var ikke tilbake føre kl var neste 7 på kvelden, da hadde mor og far til Ben rigga i stand til BBQ. Alle gutta kom bort, pluss noen veninner og morra til Reece som alle er kjempe glad i! Utrolig koslig kveld, hvor vi bare satt å spiste, å koste oss utover kvelden. Men gud å kaldt, jeg og katrine satt med ulltepper, lue og langbukser. Mens de andre var ennå i shorts.. haha gjett om vi blei gjort narr av da, "er ikke dere i fra norge?" haha.
i dag skal vi handle inn til south bond, telt, drikke og mat. I morra reiser vi! Dette blir spennende, gutta har advart oss mot dropp bears ( det er sånne som Conner og Brady som hopper på teltene..) men tror nok at det skal gå bra! 😊 Vi har det supert!!!! Håper dere koser dere hjemme i kulden, her er det 32++ SWEEEET

BBQ masterBBQ master
BBQ master

far lager miat

Tot: 0.147s; Tpl: 0.011s; cc: 17; qc: 79; dbt: 0.0883s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb