Pre cyklistov

Published: November 12th 2010

Cyklo den

Launching Place, Warburton,Mount Donna,Upper Yarra Dam

Dali sme doporiadku bicykle. Cestovania autom bolo dost, tak uz sa hodilo aj nieco nizkorozpoctove. Najblizsie okolie som este velmi nevidel a ak ano, tak len v rychlosti. Moj brat je hrozny diabol za volantom.

Nalozili sme oba bicykle na nosic, sadli sme do auta a odviezli sme sa asi 10 km na miesto zvane Launching Place. Tam sme nechali auto a na bicykloch sme sa vybrali cyklistickym chodnikom do dedinky Warburton. Po ceste je este Yarra Junction, Wesburn a Millgrove. Cela cesta bola popri lesoch, farmach, rieke... skratka relax. Medzi Yarra Junction a Millgrove sme sli po takej nekonecnej rovinke az mi to bolo podozrive. Brat mi potom objasnil, ze ideme vlastne po starej zasypanej zeleznicnej trati, ktoru pouzivali pri zlatej horucke na zvazanie zlata z hor dolu do Yarra Junction.

V Millgrove niekedy brat byval, tak mi ukazal dom. Vo Warburtone sme si dali nieco pod zub a popri Yarra river sme sa vracali spat. Bol tam nejaky sialeny umelec, co si svoj dom urobil po svojom. To bolo take zaujimave. Pohodicka. Fotky hovoria svoje.

Ked sme sa vratili k autu, bolo este dost malo hodin na zavesenie klinca. David navrhol, ze mi ukaze jednu vyhliadku na Mount Donna Buang a tiez este priehradu Upper Yarra. Cestou sme sa este stavili pri mieste kde sa chodil kupat s partiou. Mala tam byt nejaka diera v skale kade pretekala rieka. A tak aj bolo. Vyhlad bol krasny, dieru v skale sme nasli. Upper Yarra Dam je jednou zo zasobaren pitnej vody pre Melbourne. V podstate je tam obmedzeny pristup a zakaz kupania ci lovu ryb. Bez problemov sme sa tam vsak dostali. Cele to je v narodnom parku Yarra Ranges.

No a uz len domov. Taky pohodicka den. Brat vsak jojkal z bicyklovania 😊

Upper YarraUpper Yarra
Upper Yarra

Zasobaren pitnej vody pre Melbourne

Tot: 0.122s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 55; dbt: 0.069s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb