En dag i Melbourne


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » City Centre
June 7th 2007
Published: June 7th 2007
Edit Blog Post

Nede ved kanalenNede ved kanalenNede ved kanalen

Her var et mylder af laekre cafeer.
Jeg havde lige en dag i Melbourne, inden jeg skulle til New Zealand. Jeg havde allerede tilbragt to dage her, foer jeg tog til Tasmanien, men jeg glemte helt at tage billeder :-)

Melbourne er nok den by i Australien, jeg bedst kunne lide. Den har charme og hygge, og man har aarstider her i modsaetning til mange andre steder i Australien. Her er spaekket med hyggelige cafeer, og centrum er pakket med gode butikker og flotte bygninger.

Jeg moedte desuden nogle, som jeg havde rejst med op ad oestkysten, Laura (Skotland), Lucy (England) og Paul (England). Tjah, Australien er et lille land!


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

Noget af skylineNoget af skyline
Noget af skyline

Hoejhusene stod ikke saa taet som i Sydney og andre storbyer, hvilket goer byen mindre klaustrofobisk
LucyLucy
Lucy

Der var landskamp med England, saa vi var paa bar for at se den :-)


Tot: 0.092s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 56; dbt: 0.0554s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb