En vecka i biblioteket, en kvar...

Oceania » Australia » Tasmania » Launceston
December 5th 2010
Published: December 6th 2010

Hej pa er darhemma!

Har har det inte hant sa mycket spannande sen sist...eg bara tentapluggat, och det borjar bli riktigt segt!
Sitter inne i sjukhusbiblioteket hela dagarna, fran ca 9-22, med lite paus for kaffe, mat, traning o sa sova daremellan..inte sa stor skillnad mot vad det skulle vatt hemma med andra ord..
Langtar hem till sno o julmys...de forsoker julpynta har, men det ser bara konstigt ut! + att det inte ar de fina julpynten direkt=) girlanger i olika farger, fargglada plaststjarnor och plastgranar...o dessutom ar det varmt, igar var det 28 grader o sol..na lite svart att komma i julstamning!
I fredags kvall var vi dock ute o at, sista kvallen for tyska caroline som akte i lordags...at en riktigt god tasmansk eyefillet, fantastiskt god!
har dessa tva sista veckorna ENT, sa vatt lite pa OP och mottagning ocksa..flikar in ett kort pa Mr Sing pa op!
Har nu gatt igenom Ogon, ENT och neuro och tankte idag borja med psyk..mycket lakemedel att repetera!

Men nu ar det som sagt inte manga dagar kvar, o sen blir det semester ett par veckor=) gor tentan pa fredag eftermiddag, sen aker vi till nya zeeland tidigt lordag morgon! dar moter sen emil o mia upp oss o sa ska vi gora sydon tillsammans.. ah vad jag langtar till detta! Bara bita ihop denna veckan nu...psyk va det nu da...

Njut av sno o julmys,
saknar er...

Manga kramar fran mig

Kaffepaus..Kaffepaus..
Kaffepaus..

TimTams=)
ENT-opENT-op
ENT-op

Lagg marke till turbanen!

Tot: 0.06s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0396s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb