Mt Coot-Tha


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland
July 25th 2014
Published: July 25th 2014
Edit Blog Post

Dnes jsme s dalšími výměnnými studenty jeli na nejvyšší bod Brisbane - Mt Coot-Tha. Přikládám pár fotek.

Po návratu do města jsem navštívila Cash converter-vážně skvělý obchod s použitým levným zbožím. Třeba krásný kávovar za $30. Našla jsem tam kolo bez jedné šlapky A 50..ale koupit lze až zítra, tak uvidím.



Pak jsem ještě zavítala do čínské čtvrti, navštívila být mého bývalého cs a šla nakoupit do Aldi, který je i tady vyhlášeny pro láci. Pak jsem s narvaným batohem a taškou v košíku vpředu dojela domů, cestou se mi naskytl tento krásný pohled na most a město...



Napíšu za 2 dny, kdy jedu za koalama do Pine tree parku 😊


Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement


klokan!klokan!
klokan!

Tak konecne uz jsem ho taky potkala.
ruzny kreaturyruzny kreatury
ruzny kreatury

Clovek potka po ulici
nenechali jste zde deštník?nenechali jste zde deštník?
nenechali jste zde deštník?

Pripominacka by se mi hodila


Tot: 0.054s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 24; dbt: 0.0345s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb