The Outback!!!


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland
June 22nd 2006
Published: September 30th 2006
Edit Blog Post

Busturen til Mount IsaBusturen til Mount IsaBusturen til Mount Isa

Selvom der ingenting var, var farverne helt utrolige og desvaerre ret svaere at fange med kameraet...
Jeg landede i Cairns og det foerste jeg gjorde var at finde et busselskab og fik booket en billet mod Mount Isa hvor jeg ville blive afhentet af min nye Chef Robbie Dare. Bussen gik ikke foer kl.00.25 om natten saa havde hele dagen til at 'tulle ' rundt i Cairns. Foerst fandt jeg et hostel saa jeg kunne komme af med al min baggage og derefter brugte jeg tiden til at opsoege forskellige dykkershops for at undersoege hvilke muligheder jeg havde for at tage min Divemaster der.
Men ja ellers saa havde jeg jo saa lige en 19 timers bustur foran mig! Puha...men blev hentet i Mount Isa af Rob og en pige Diane. Derfra tog det saa ca.5 timer foer vi naede til Bedourie...men hey fik da set de foerste par kaenguruer.

Saa nu er jeg kommet til The Outback / Oedemarken!!! Og ja som navnet siger er her bare INGENTING!!! 😊 Og her knokler jeg saa bare R...N ud af bukserne - skulle jo gerne have nok til resten af turen, og ikke saa svaert at laegge penge til side herude da der ikke rigtig er noget at bruge penge paa! Men de er rigtig flinke her,
Busturen til Mount IsaBusturen til Mount IsaBusturen til Mount Isa

894 km. til Mount Isa!
men shit hvor er der ogsaa mange landsbytosser og bondeknolde (tror at for mange af dem, er det taetteste de har vaeret paa en pige en kaenguru!! 😉 he he... Regner med at jeg bliver her i alt 3 maaender - derefter tilbage til oestkysten og dykke, og saa ellers et smut forbi Sydney og Melbourne og hvis der er tid saa ogsaa lige forbi Tasmanien (det er man jo naesten noedt til ik 😉


Additional photos below
Photos: 21, Displayed: 21


Advertisement

Busturen til Mount IsaBusturen til Mount Isa
Busturen til Mount Isa

En ting som jeg har bemaerket er at himmelen virker meget stoerre herude!! (saa derfor en del billeder af himmel :)
BedourieBedourie
Bedourie

spaendende ik!!
RodeoRodeo
Rodeo

Mit foerste Rodeo :)
RodeoRodeo
Rodeo

Mit foerste Rodeo :)
RodeoRodeo
Rodeo

Mit foerste Rodeo :)
RodeoRodeo
Rodeo

The "Party"!!!
Verandaen :)Verandaen :)
Verandaen :)

Kathryn...
Verandaen :)Verandaen :)
Verandaen :)

Dallas & Jo
Verandaen :)Verandaen :)
Verandaen :)

Mig, Holly & Kathryn
HjemmeHjemme
Hjemme

Ja saa fik vi telefon - tror Jo havde vaeret i telefonen ca.3 timer da jeg tog billedet...!
Vores hus...Vores hus...
Vores hus...

Ja her bor Jo og jeg...:)
Hos SteveHos Steve
Hos Steve

"the danish Jo" - hvad er oddsene for 2 danskere i Bedourie???
Vores husVores hus
Vores hus

Jo, Holly og mig...
Verandaen :)Verandaen :)
Verandaen :)

Holly kigger efter "delfiner"...
Verandaen :)Verandaen :)
Verandaen :)

on \"the beach\"...
Verandaen :)Verandaen :)
Verandaen :)

Holly vander "graes"...


Tot: 0.177s; Tpl: 0.011s; cc: 21; qc: 78; dbt: 0.1223s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb