hejsa


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Townsville
June 13th 2006
Published: June 13th 2006
Edit Blog Post

hej alle sammen

jeg beklager det er laenge tiden jeg har skrevet, og jeg vil ikke proeve at indhente det forsoemt. jeg har oplevet ret meget siden sidst jeg skrev, det maa i vente med at hoere om til jeg kommer hjem. hvilket der jo ikke er saa laenge til nu, helt praecis er der 10 dage i dag til jeg ankommer i kbh. og jeg er da begyndt at glaede mig. jeg glaeder mig rigtigt meget til at se jer alle sammen igen og hoere om hvordan i har haft og fortaelle jer om alle mine oplevelser. vi er lige ankommet til townville, de sidste 3 dage har vi bare siddet i en bil fra morgen til aften. ja jeg rejser stadig sammen med peter og anita, saa i kan stadig foelge med deres hjemmeside, som hedder til dem der ikke ved det www.anitaogpeter.dk. her der ogsaa billeder. naar men min sidst tid her er rimelig stram, men det er endt med at jeg kan foelges med peter og anita lige til det sidste, saa det er super. i morgen skal vi til magnetic island og dagen efter skal vi ned og paa en tur til whitsunday. paa en sejlbaad, det glaeder jeg mig meget til. derefter er det ved at vaere tid til at jeg finder et fly til sydney. jeg har lige fundet en flybillet derfra til sydney den 20 til 111 $, hvilket er rimelig billig. saa har jeg en halv dag i sydney og saa en flyve tur hjem. glaeder mig. jeg kommer hjem kl 9 om morgen i kbh. ogsaa lige paa sankt hans aften. naar men det her er nok den sidste gang jeg skriver i denne omgang. vi ses jo lige om lidt.
knus fra down under

Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0547s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb