Mission Beach


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Mission Beach
November 21st 2010
Published: December 3rd 2010
Edit Blog Post

Op dit moment zitten we al twee dagen in Mission Beach, zo'n dikke 200km verder van Townsville af. Een klein stadje, waar alle backpackers maar voor één reden naar toekomen: de hoogste skydive van heel Australië, én je landt pal op het strand. Helaas kunnen de vliegtuigjes niet opstijgen door het weer (had ik al gezegd dat het regenseizoen veel vroeger dan normaal is begonnen?), waardoor we onze plannen lichtjes moeten veranderen. Wil dus zeggen: morgen raften! 😊 Moest het weer omslaan kunnen we nog steeds voor ons luchtduikje gaan, maar aangezien we snel verder moeten richting Cairns, mag het zonnetje zich wel haasten. Nu, between you and me, zou ik het misschien nog niet zo erg vinden om de skydive uit te stellen tot in Cairns, of op zijn minst tot we wat werkzekerheid hebben. Het einde van mijn budget komt in zicht, en de skydive zou daar de laatste grote hap in worden. Australië is duur, en naar wat ik hoor van andere backpackers, zijn we nog heel zuinig geweest (3000€ erdoor jagen op een maand is blijkbaar geen uitzondering, ik ben fier op mezelf dat ik daar bijlange niet aan zat). Probleempje met fruitplukken (dé job bij uitstek voor backpackers): hangt veel af van het weer, dus we duimen voor een stralend zonnetje, of we gaan toch nog thuis zijn met kerstmis😊


Advertisement



Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0398s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb