Magnetic Island

Oceania » Australia » Queensland » Magnetic Island
July 22nd 2007
Published: September 27th 2007

Magnetic Island on isohko saari Townsvillen edustalla. Matkattiin perille lautalla ja vastassa oli isoilla korkeuseroilla lohkoihin jakautunut saari. Jokaisen lahden mutkassa on pieni "lahio". Meidan hostelli oli Bicnic Bayssa, joka valitettavasti oli tavallisen kuollut paikka. Lautat saapuivat sinne viela muutama vuosi sitten ja lahti oli taynna elamaa, nyt ostoskeskus on taynna tyhjia liiketiloja. Vahan oli aavemainen tunnelma.

Jake suoritti 3-paivaisen sukelluskurssin ja mina yritin kuluttaa aikaani muuten. Saarella parasta antia olivat luonto ja elaimet 😊 Rock wallabit oli puolikesyja ja kiertomatkalla johon osallistuin saatiin syottaa niita. Nahtiin me yhden kavelyretken lomassa luonnonvarainen koala ja sen baby! Oli hieno kokemus katsastella niita hengaamassa puunoksalla. Saaren toisessa paassa oleva Horse Shoe Bay oli mahtava paikka. Ranta ja pieni puistokatu kauppoja ja kahviloita taynna.

Vietettiin saarella kaikenkaikkiaan 4 paivaa, jotka olivat mun osalta letkeaa chillausta ja Jake siis kurssin jalkeen qualified diver.

Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb