Safari!

June 9th 2006
Published: June 10th 2006

Caute,
no nebolo to safari, len taka guided tour a vozili nas hore dole po takom pieskovom ostrove plnom dingov (to su tie zlte psy) Trochu na skodu veci bolo, ze sme z nich nevideli ani jedneho 😊, ale zato sme videli super hrib, ktory v noci svieti velmi pekne na zltozeleno. Trochu na skodu veci bolo, ze sme ho videli len cez den 😊 Ale to je detail. 😊 Ale bolo to celkom dobre a myslim to najlepsie co sme mohli spravit pocas zvysku casu, co nam ostal. Volalo sa to Fraser Island a je to najvacsi pieskovy ostrov na svete, su tam velmi pekne jazera s priezracnou vodou a super bielym pieskom. Trochu na skodu veci bolo, ze nam bola kosa a sme sa v nich nekupali 😊 Ale raz sme sa prekonali a odvazili sme sa do takych sampain poolov, co je miesto ohradene skalnymi utesmi na ktorych sa rozbijaju vlny a za ne idu uz len v podobe peny (preto sampain pool) a je to super kupel v bublinkach. Inak sa v mori kupat neda, lebo je plne zralokov. Trochu na skodu veci bolo, ze sme tiez nevideli ani jedneho, ani velrybu, ale zato sme videli velku raju. A zajazdili sme si na pieskovych dunach na surfovacom prkne. No a super bolo, ze sme sa tam napraskali vselijakym dobrym jedlom a na zaver sme sa este vterkli na veceru, ktoru sme nemali zaplatenu, co vobec nebolo na skodu veci 😊
Potom sme sa uz len presunuli do Brisbane, pozreli mesto a hura do Thajska.
Sorry, foto opat neskor.

piesokpiesok
piesok

ked si krab robi jamku, takto to vyzera

13th June 2006

Trosku na skodu veci
Janci, tusim sa Vam to slovne spojenie velmi paci ;o) Tusim vsetky atrakcie sa dali vidiet v inom case ako ste tam boli vy, nevadi. Surfovanie na piesku moze byt zaujimave. Caute
23rd June 2006

Krasa
Fotky su nadhera, ten pieskovy surf by som chcel vyskusat, neviem si to moc dobre predstavit ze sa to moze dobre smykat ;o) Tie krabie utvary su velmi zaujimave.
10th September 2010
piesok

jamka?
ubezpecim ta,ze si nerobi jamky ale je organizmi ktore sa nachadzaju v piesku.... v ustach to filtruje a potom vypluje piesok ktory ma tvar gulky..... inac super fotky muselo to byt super....

Tot: 0.163s; Tpl: 0.01s; cc: 22; qc: 90; dbt: 0.1089s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb