Siskokset Ausseissa - Part 1: Ladies Night

August 24th 2007
Published: August 26th 2007

Asylumin eessaAsylumin eessaAsylumin eessa

Siskokset Ladies Nightiin lahdossa
Pahoitteluni kaikille osapuolille etta joudun nyt hyppaamaan suoraan nykyhetkeen blogeissani eli jatan valista muutamat paivitykset. Lupaan koittaa paivittaa ne myohemmin kun aika sallii.

Pikkusiskoni "kauhukaksoset" Alina ja Onerva saapuivat keskiviikkoiltana Cairnsiin ja tasta alkaa siis meidan Lehtisten siskosten yhteinen kuukaiden pituinen seikkailu Australian Itarannikolla. Kirjoitamme blogia yhdessa taman ajan, ainakin niin on tarkoitus, vaikkakin talla hetkella kaksoset on kylla nukkumassa paikkareita kun ma taalla "raadan" pitamassa teita ajan tasalla tapahtumista hehee.

Keskiviikkona menin siis kaksosia lentokentalle vastaan puolilta oin ja oli upeaa nahda siskoja pitkasta aikaa! Kavimme hiukan kavelemassa Cairnsin keskustassa ja moikkaamassa Paivia pizzastandilla. Palattuamme takaisin hostellille alkoi karkkimassailyt (siskot oli tuoneet suomalaisia irtiksia ja Fazerin suklaata Namnam!!) ja esitteiden tutkiminen joka kesti niin kauan etta yllattaen huomasimme kellon olevan jo kolme yolla.

Seuraavana aamuna lahdimme varaamaan ja maksamaan koko kuukauden retkia PeterPan matkatoimistoon jossa olin jo valmiiksi matkatoimistomyyja Ninan kanssa laatinut tiukan matkasuunnitelman meille. Hiukan ongelmia tuotti maksaminen kun korttien kayttorajat olivat mulla ja Ompulla liian alhaiset. Saatiin kummiskin reissut maksettua ja sit kaksoset intoontu shoppailee vahan.

Oli torstai joten tietenkin suuntasimme illalla joka viikkoiseen Ladies Nightiin. Naiset saa silloin Cairnsissa ilmaista kuoharia kymmenesta kahteentoista ainakin kolmessa eri baarissa. Me mentiin Rhinobaariin koska siel oli parhaat baarimikot 😉 Myohemmin illalla mentiin Gilligansiin ja nahtiin siella Dave, joka tarjoili meille kielloista huolimatta jagerbomb shotteja vodkalla tehostettuna seka jotain supervahvoja vihreita juomia joiden nimea en muista. Loppuillasta meno oli sitten sen mukaista :P Mentiin Chrystalin kanssa Sohoon jossa oli rnb ja hiphop ilta ja jorailtiin ihan hullun lailla. Hostellille tultiin takaisin kai joskus ennen neljaa ja
seuraavana aamuna lahto Cape Tribulationiin 7.50.

Tytot bailaa Sohossa loppuun astiTytot bailaa Sohossa loppuun asti
Tytot bailaa Sohossa loppuun asti

"Put ur hands up in the air..."

Tot: 0.092s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.0572s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb