Noosa og Brisbane

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane
August 5th 2010
Published: August 5th 2010

Skulle egentlig blogge i går, men var virkelig ikke i form når vi kom inn på hotellet etter middagen, hva som var gale er ikke godt å si, men en god natt søvn kurrerte heldigvis det hele😊.
I går hadde vi en fantastisk og avslappende dag. Vi sto opp i 10 tiden, spiste en god frokost på verandan før vi lusket oss ut til basseng området for å slikke litt sol. Vi forflyttet oss senere ned på stranden, jeg orket ikke ligge der så lenge siden jeg HATER sand, spesielt når jeg ikke har solseng å må ligge rett på stranden :P jeg dro derfor opp på hotellet igjen og koste meg i jaquzzien 😊 Lifes good!!=) På kvelden spaserte vi omkring i hovedgaten og spiste en bedre middag ved en resturant som flere år på rad har blitt kårer til den beste sjømat resturanten i området.

I dag dro vi fra Noosa i 11 tiden. På vei mot Brisbane. Vi stoppet ved australia zoo, en verdenskjent zoo som er skapt av Stewe Irwin. Her så vi masse krokodiller, koalaer, emu (etter å ha sett den live har vi endelig funnet ut at dette dyret er en fugl), slanger, tigere, rød panda og masse masse mer. I tillegg har vi også matet elefanter😊. Dyreparken er utrolig kult laget, og det kryr av fantastiske skapninger der.
Vi kom fram til Brisbane i 5 tiden. Vi kjører som sagt uten GPS, og Brisbane er en stooor by.. Så å finne et lite hotell, som vi hadde bestilt på forhånd kunne bydd på problemer, men vi hadde litt gullhår i ræva å bruke heldigvis ikke mer enn i underkant av en time, flaks for oss og ikke minst for tålmodigheten min :P. Nå i kveld har vi vært ute å spist og vært å spilt bowling ( Ja faktisk!! Og det var veldig gøy, selv om Aleksander vant:P) Nå tar vi kveld før vi skal tiiidelig opp, i morgen skal vi nemlig fly til Sydney. Dagene her nede går så sykt fort, å det er helt villt å tenke på at vi allerede er kommet så langt i turen, vi har heldigvis masse å se fram til fremdeles 😊

Tot: 0.102s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 46; dbt: 0.0732s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb